Polska organizacja Izako Boars założona przez popularnego komentatora i youtubera Piotra „Izaka” Skowyrskiego opublikowałą pierwszy odcinek serialu pokazującego kulisy esportu. Film w ciągu niespełna 3 dni obejrzało już ponad 300 000 widzów. To świetny pomysł na budowanie społeczności wokół drużyny, ale także promowanie sponsora.
Historia „dzików” jest niezwykle ciekawa i medialna, zresztą tak samo jak cały projekt, którego twarzą jest Izak. Organizacja wspólnie z marką Sprite postanowiła wykorzystać to w najlepszy z możliwych sposobów. Na Youtubie można obejrzeć pierwszy odcinek serii pokazującej kulisy funkcjonowania Izako Boars. Dwudziestominutowy film zatytułowany „ZOSTAĆ PRO – POCZĄTEK” przedstawia graczy i ich historie.
Film został profesjonalnie przygotowany i zrealizowany, co tylko potwierdza fakt, że Izako Boars jest organizacją, która najlepiej w Polsce działa pod kątem marketingowym. Wideo jest najlepszym narzędziem do przekazywania emocji, budowania więzi z fanami. Ponadto jest to idealny środek do lokowania produktów sponsorów – w tym przypadku jest to Sprite.
Produkcja została pozytywnie odebrana przez społeczność. Wielu widzów zaznacza, że historia „dzików” może być inspiracją dla młodszych graczy, którzy otrzymują dowód, że ciężka praca, także w esporcie może zaowocować otrzymaniem ogromnej szansy na rozwój.
Ujęcia do pierwszego odcinka zostały zrealizowane podczas pobytu graczy na obozie przygotowawczym w Centralnym Ośrodku Sportu w Szczyrku. [ Izako Boars trenuje w Centralnym Ośrodku Sportowym ] Nie wiadomo kiedy w Internecie pojawi się kolejny epizod serialu.
0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →