Virtus.pro partnerem rosyjskiego Media Markt

Rosnąca popularność sportu elektronicznego oraz legenda polskich graczy CS:GO reprezentujących organizację Virtus.pro sprawiły, że ESforce Holding (właściciel VP) nawiązał współpracę z rosyjskim oddziałem Media Markt. Zawodnicy reprezentujący czarno-pomarańczowe barwy wezmą udział w kampaniach promocyjnych.

Oprócz tego zawodnicy będą brać uczestniczyć w projektach medialnych organizowanych wspólnie przez oba podmioty. Jedną z takich aktywności będzie informowanie o nowych ofertach dostępnych w marketach elektronicznych. Nie zabraknie także specjalnych spotkań z fanami.

Fot. Virtus.pro

Jarosław „pasha” Jarząbkowski na początku tygodnia pojawił się już w jednym z marketów, dzięki czemu fani Polaków mogli otrzymać autograf oraz zrobić sobie wspólne zdjęcie. W ramach nawiązanego partnerstwa Media Markt rozpocznie także sprzedaż oficjalnych produktów Virtus.pro.

Współpraca obejmuje działania promocyjne wyłącznie na terenie Rosji. Nie jest jednak powiedziane, że polski oddział Media Markt również nie zdecyduje się na taki krok. Głównym motywem powinna być ogromna popularność Złotej Piątki w kraju nad Wisłą.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

eight + twenty =