Subaru w e-sporcie, Audi zadowolone ze współpracy z Astralis, Burger King łączy siły z PS4!

Niemal każdego dnia możemy usłyszeć o nowej marce, która zdecydowała się wejść do świata e-sportu lub/i gamingu. Na taki krok zdecydował się amerykański dział Subaru, a także Burger King! Marka motoryzacyjna organizuje turniej CS:GO, natomiast król burgerów wspólnie z PlayStation 4 tworzy niestandardowy projekt o nazwie #BurgerClan.

Subaru of America we współpracy z agencją Damage organizują turniej Counter-Strike: Global Offensive pod nazwą Subaru Invitational. Rozgrywki odbędą się w dniach 13-14 maja. Weźmie w nich udział osiem topowych północnoamerykańskich drużyn. Pula nagród wynosi 20,000 dolarów. Organizatorzy przekażą także tysiąc dolarów fundacji non-profit walczącej z depresją i lękami wśród graczy.

Głównym celem eventu jest promocja nowego modelu Subaru Impreza wśród młodej grupy docelowej, jaką jest pokolenie Millenialsów. Bez wątpienia jest to bardzo dobry krok ze strony koncernu motoryzacyjnego, który poszukuje nowych możliwości promocyjnych. Subaru nie jest jednak pierwszym przedstawicielem rynku motoryzacyjnego w sporcie elektronicznym.

W styczniu dowiedzieliśmy, że sponsorem Astralis z Danii została marka Audi. Niemiecki koncern szybciej dostrzegł potencjał e-sportu i podjął świetną decyzję o sponsorowaniu drużyny CS:GO. Duńczycy szybko po nawiązaniu współpracy zwyciężyli w zawodach ELEAGUE Major. Dzięki temu sukcesowi kanały social media należące do Astralis wygenerowały 25 milionowy zasięg. Dodatkowo 12 milionów osób śledziło te zmagania w TV i na streamie.

Oczy wszystkich obserwatorów, nie tylko podczas ELEAGUE, ale także w trakcie Intel Extreme Masters Katowice, które także wygrali Duńczycy, były skierowane m.in. na Audi. Efektem tych ostatnich osiągnięć jest wysoki ekwiwalent reklamowy z jakiego Audi na pewno szybko nie zrezygnuje. Być może Subaru także zdecyduje się na większą inwestycję w e-sport.

Nowością jest wkroczenie hiszpańskiego Burger Kinga do środowiska gamingu. Jedna z najpopularniejszych sieci fast-foodów na świecie już w kwietniu rozpocznie współpracę z Sony PlayStation. Dzięki tej niecodziennej kooperacji osoby grające na konsolach PS4 w trybie multiplayer będą mogły w trakcie zabawy zamówić jedzenie od króla burgerów.

Burger King wyjaśnia, że chciał w kreatywny sposób podejść do zamawiania jedzenia, przy jednoczesnym dbaniu o wygodę graczy. Usługa będzie dostępna wyłącznie w Hiszpanii, ponieważ istnieje tam najbardziej rozwinięty system dostaw fast-foodów do domu.

Pomysłowości hiszpańskiemu oddziałowi BK nie można odmówić, gdyż znaleźli ciekawy sposób na zachęcenie graczy do korzystania ze swojej oferty. To może być pierwszy krok sieci do dalszej ekspansji na rynku gamingu oraz sportu elektronicznego.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

eleven + 4 =