Potentat rynku energii elektrycznej potencjał dostrzega w e-sporcie

Niemiecka Grupa RWE to kolejne bardzo duże przedsiębiorstwo, które dostrzega potrzebę działań promocyjnych wśród fanów e-sportu. innogy będące marką własną RWE poszukuje studenta do pracy – oprócz wykonywania przydzielonych zadań przez 1/3 czasu pracy miałby grać w Hearthstone. 

Już niedługo pewien student znajdzie swoją wymarzoną posadę, w której prawdziwa praca będzie przeplatała się z gamingiem. Póki co są to małe i nieśmiałe ruchy mające na celu wybadanie, czy gracze i fani e-sportu są dobrą grupą odbiorców dla usług innogy.

Czym jest innogy?

To spółka należąca do całej Grupy RWE, przynoszącej co roku przychód na wysokości 45 miliardów dolarów. innogy działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej. Jej oferta skierowana jest do osób oczekujących nowoczesnych rozwiązań na najwyższym poziomie, a także dbających o środowisko i jakość życia.

Działania marketingowe innogy skierowane są przede wszystkim do pokolenia millenialsów wychowanego w dobie nowoczesnych technologii i mającego na uwadze dobro środowiska naturalnego. E-sport będzie dla przedsiębiorstwa przede wszystkim środkiem przekazu dla oferowanych usług.

Firma zaczyna spokojnie i unika dużej inwestycji przy okazji pierwszych kroków w e-sporcie. To wyraźnie wskazuje na sondowanie rynku sportów elektronicznych. Jeżeli wyniki obserwacji będą pozytywne, to innogy dzięki ogromnemu kapitałowi z pewnością nie będzie miało problemu, aby stać się dużym graczem w e-sporcie.

Decyzja RWE potwierdza, że rynek sportów elektronicznych to nowy obszar marketingowy dla wszystkich marek świata oferujących różnorodne usługi i produkty kierowane do młodych. Co najważniejsze – przed nim kolejne lata dynamicznego rozwoju.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

14 + 13 =