Lay’s i esport – turniej FIFA 17 na stadionie Legii

W ubiegły weekend ESL Polska, Legia Warszawa oraz marka Lay’s, zorganizowały finałowe rozgrywki Lay’s Gaming Legia Community Cup. Najlepsi polscy gracze FIFA 17 rywalizowali o nagrody, których pula nagród wyniosła 5000 złotych. Zawody wygrał bejott, a producent chipsów przeciera szlak dla innych tego typu marek FMCG.

Stołeczny klub coraz częściej pojawia się w mediach esportowych, co oczywiście jest efektem intensyfikacji działań w obszarze sportu elektronicznego. Widać, że Legia doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału tego powiększająca się rynku i zamierza się w nim wygodnie rozsiąść na czasy, gdy inni będą dopiero pukać do drzwi esportu.

Zaangażowanie takiego podmiotu jak warszawski klub automatycznie pozwala na pozyskanie znaczących partnerów. Do Community Cup FIFA 17 udało się zaangażować najpopularniejszą markę produkującą chipsy.

Tym samym pojawia się pytanie, kiedy przy projektach esportowych pojawią się inne marki produkujące przekąski, takie jak Skittles, M&M’s czy np. Nic Nac’s. Dla każdej z nich fani esportu są atrakcyjną grupą docelową, która prędzej czy później zostanie wykorzystana.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × 2 =