Izak i Stuu w kampanii Credit Agricole

Bank Credit Agricole prowadzi akcję promocyjną konta osobistego dla osób w wieku 18-27 lat. Do projektu zostali zaproszeni popularni Youtuberzy – Stuu oraz Piotr „Izak” Skowyrski, doskonale znany fanom CS:GO. Obydwoje zachęcają do skorzystania z oferty hasłem – Rób to, co kochasz, pracujesz na swoje konto.

Współpraca pomiędzy osobistościami polskiego gamingu, a bankiem rozpoczęła się przed Intel Extreme Masters Katowice. Natomiast w Spodku Credit Agricole przygotowało własne stoisko, na którym ofertę kont osobistych promowali Stuu, Izak, a także Rezigiusz. Obecnie na reklamy z wizerunkami gwiazd polskiego YouTube’a można natknąć się na Facebooku.

Inicjatywy dla młodych, które podejmujemy, nie skupiają się na sprzedaży pojedynczych produktów bankowych czy ubezpieczeń. Zależy nam na ludziach i budowaniu długoterminowych relacji. Chcemy towarzyszyć naszym klientom na każdym etapie życia.

 

Nadążamy za ich potrzebami i chcemy dostarczać wymiernych korzyści, dawać wsparcie, nowe doświadczenia, radość i zabawę – Marcin Jagodziński, Credit Agricole Bank Polska.

W ramach kampanii miesiąc temu na kanałach Izaka i Stuu Games, pojawiły się specjalne filmy. Widzowie poznali dzięki nim drogę obu Panów do miejsca, w którym dziś się znajdują. Twórca gamingu Izako Boars nagrał „OD NERDA DO IZAKA„, natomiast Stuu „OD ZERA DO YOUTUBERA!”.

CA jest kolejnym przedsiębiorstwem niezwiązanym stricte z gamingiem lub e-sportem, które angażuje się w ten rynek. Wcześniej zrobiły to m.in. Play, Sprite i Gillette.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

9 + two =