Gwiazda League of Legends twarzą marki Gillette

Szybki rozwój e-sportu sprawia, że coraz popularniejsze brandy planują działania w tym sektorze. Na przełomie stycznia i lutego Gillette ogłosiło, że nowym globalnym ambasadorem marki został Enrique „xPeke” Cedeño Martínez – gwiazda sceny League of Legends. Hiszpan dołączył do grona takich gwiazd sportu jak Neymar Jr, Roger Federer, Lionel Messi czy Tiger Woods.

Tego typu kontrakt jest pionierskim w branży sportu elektronicznego. Nigdy wcześniej żaden e-sportowiec nie został zaangażowany w taką rolę przez firmę niespecjalizującą się w wirtualnej rywalizacji. Wraz z opublikowaniem informacji w internecie pojawił się film promocyjny z udziałem xPeke.

Gillette zostało również głównym sponsorem Intel Extreme Masters World Championship Katowice 2017, które rozpocznie już w sobotę (25 marca). Najlepsi e-sportowcy świata zjawią się przed kilkutysięczną publicznością zgromadzoną w Spodku.

Zagłębienie się w społeczność graczy było ekscytujące i oświecające, ponieważ odkryliśmy, że zarówno profesjonaliści jak i amatorzy mają dużo wspólnego z innymi najlepszymi sportowcami i fanami sportu. Gracze na wszystkich poziomach rozumieją znaczenie precyzji – każdy ułamek sekundy i każda minuta robią ogromne różnice. My rozumiemy tę obsesję na punkcie precyzji lepiej niż ktokolwiek inny. Gillette jest podekscytowane połączeniem sił z ESL i dołączeniem do tej rozwijającej się społeczności. – John Mang, wiceprezes Gillette o zawarciu współpracy z ESL.

Oto jak gwiazdę LoL przywitał na Twitterze Neymar Jr:

 

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × one =