Gerolsteiner – producent wody sponsorem Unicorns of Love

Niemiecki producent wody mineralnej Gerolsteiner, przodujący na rynku naszych zachodnich sąsiadów został sponsorem drużyny Unicorns of Love. Logo firmy pojawiło się na koszulkach graczy już w ubiegły weekend podczas IEM Katowice. To już druga inwestycja w sporcie elektronicznym niemieckiej firmy.

Drużyna, która od niespełna tygodnia może cieszyć się wsparciem Gerolsteiner jest uczestnikiem europejskiego League of Legends Championship Series – najwyższej klasy rozgrywkowej na Starym Kontynencie. Z kolei producent wody to kolejny niezwiązany bezpośrednio z rynkiem e-sportu brand, który postanowił się pokazać milionom graczy.

Nad prawidłowym przebiegiem całej operacji czuwała międzynarodowa agencja sportu marketingowego Lagardère Sports and Entertainment. Do jej zadań należało również negocjowanie warunków podpisanej umowy sponsorskiej.

W eSporcie kluczowymi czynnikami sukcesu są wytrzymałość, koncentracja i fitness. To zawiera w sobie robienie przerw, wykonywanie ćwiczeń i dbanie o nawodnienie. – zaznacza Marcu Macioszek, dyrektor marketingu marki Gerolsteiner.

Zaangażowanie firm produkujących wody mineralne w sport elektroniczny może być bardzo ciekawą alternatywą dla Red Bulla i innych koncernów produkujących energy drinki. W końcu to woda jest podstawowym i niezbędnym składnikiem diety, a sportowcy pochłaniają ją litrami każdego dnia. Gerolsteiner w 2016 roku sponsorowało targi gier komupterowych Gamescom.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

7 + ten =