Fnatic zmierza na podbój azjatyckiego rynku

Azja dla sportu elektronicznego jest niezwykle wdzięczny rynkiem, na którym funkcjonuje ponad 100 milionów jego fanów. Jeden z najpopularniejszych gamingów, Fnatic postanowił nawiązać współpracę z chińską agencją e-sportową B.O.O.T. Celem jest oczywiście wzrost rozpoznawalności marki na wschodnim kontynencie.

Agencja będzie odpowiadać za całościowe budowanie marki Fnatic w Azji. Jej głównym zadaniem będzie m.in. dystrybuowanie i tworzenie unikalnych treści w mediach społecznościowych. B.O.O.T będzie również wspierać organizację w rozwoju biznesu i prowadzenia działań wideo marketingowych.

Oba podmioty prowadzą również rozmowy nad potencjalnymi możliwościami biznesowymi, które pozwolą pogłębić współpracę – np. akademia programowania, akcesoria gamingowe czy licencjonowany sprzęt dla graczy.

Fnatic decyduje się na taki ruch, który dotychczas wykonywały największe kluby piłkarskie świata, które w poszukiwaniu nowych fanów i pieniędzy rozszerzały swoje działania na poszczególne rynki. Zwykle także jest to rynek azjatycki.

E-sport w Azji to ogromny i już rozbudowany rynek, mogący zaoferować naprawdę wiele najpopularniejszym markom e-sportowym. Nie wiadomo czy w związku z tym Fnatic zamierza zakontraktować jakikolwiek azjatycki.

0 Komentarzy Dodaj swój komentarz →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

twelve − eleven =